marți, 15 septembrie 2009

Cum te fraiereste RDS sa iei o banda mai “mare”


Probabil va intrebati pana cand cu asemenea nesimtire din partea rds!??!
Trebuie sa intelegem ca rds nu se deranjeaza pentru "oricine" si nu ar oferii internet la banda reala expusa in reclama,evident ca si UPC sau iLink,vitezele expuse in afis sunt in mare o Teapa,incat rar se intampla sa ai ceva minim garantat la vreunul din ei,si mai ales la rds...UPC deja fiind pe primu loc la cel mai PROST internet posibil apoi rds...:)
Iata un alt cetatean se plange direct printr-o sesizare adresata direct ANCOM/ANCTI,din cauza faptului ca RDS fariereste pe fata clientul si te pune sa dai mai mult crezand ca vei primi banda mai "MARE",de unde din burta?....ei sa manance noi sa rabdam....tupeul RDS-istilor...
Iata si sesizarea domnului CRUDICI LUCIAN un administrator al unei firme....:

BUNA ZIUA

sunt administratorul unei firme mici din timisoara care are contract cu rds de 2 ani. am sunat la un reprezentant RDS,rizea andreea, pentru a ma interesa daca este posibilitatea ca internetul sa mearga mai bine.


mi-a spus ca pentru 75 euro pe luna am 2 mega garantati si pentru a da drumul sa incerc sa vad cum merge trebuie sa-i trimet pe mail semnatura si stampila pe o anexa facuta de ea. eu ne find la firma am pus un angajat sa rezolve problema.

a doua zi am incercat internetul care mergea tot prost si am sunat la d-na rizea sa o anunt ca raman la vechea viteza de net si ca nu ma satisfac cei 2 mega promisi.

stupoare, d-na rizea spune ca nu mai poate face nimic si ca a inregistrat anexa la contract, anexa fara o semnatura originala din partea mea, este legal asa ceva ???? cum isi poate permite asa ceva ?? este posibil sa inregistreze o anexa de contract cu o copie ? eu consider ca este un abuz grosolan.

rog sa ma ajutati in aceasta problema. cu stima lucian

IN SPERANTA CA INSTITUTIA IN DOMENIU COMUNICATIILOR VA LUA ACT DE ACEEASTA SESIZARE,SPERAM CA ERA RDS&RCS SA IA SFARSIT CAT MAI REPEDE....SA ASTEPTAM CEVA NOU SI CORECT CA SERVICII DE COMUNICATII.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu