vineri, 25 septembrie 2009

OPC avertizeaza UPC Romania cu inchiderea daca va continua sa ignore drepturile clientilor


Instituţia clujeană a amendat operatorul cu aproape 100.000 de lei. Peste 650 de reclamaţii s-au înregistrat în ultimele două luni numai în Mărăşti.
UPC România se află în pericol de a-i fi sistată activitatea după ce inspectorii de la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Cluj au aplicat luni o amendă în valoare de 60.000 de lei – maximul prevăzut de lege.


“A fost dată o amendă de 60.000 de lei la un operator de cablu, la UPC. Ei nu au respectat dispoziţiile date anterior. Au mai primit o amendă de 30.000 de lei (la începutul lunii august – n.red.), pentru că nu au birou de registratură şi CJPC-ul devenise biroul lor de reclamaţii. Nu pot fi găsiţi la numărul de telefon destinat clienţilor”, a declarat Mircea Radu, directorul coordonator al CJPC Cluj. Şeful CJPC spune că UPC riscă să îi fie suspendată activitatea. “Am primit 30-40 de reclamaţii în luna august şi la începutul lunii septembrie. Totul ţine de ei. Dacă nu-şi reglementează situaţia actuală, atunci putem să-i închidem”, a adăugat şeful CJPC.

Comisarii CJPC au găsit numeroase nereguli la UPC în ceea ce priveşte contractele şi actele adiţionale acestora semnate cu clienţii. “Consumatorii, după ce au încheiat un contract adiţional în urma unei promoţii, primeau facturi cu alte sume decât cele la care se aşteptau. UPC s-a apărat spunând că i-au notificat telefonic pe clienţi”, a adăugat Radu. Comisarii CJPC au aplicat amenda maximă după ce timp de 30 de zile, reprezentanţii UPC au avut posibilitatea de a-şi remedia deficienţele găsite. UPC a contestat prima amendă de 30.000 de lei.

împuterniciţii UPC nu au trimis un răspuns oficial solicitărilor redacţiei, cu privire la amenda încasată, până la ora închiderii ediţiei. în luna august, purtătorul de cuvânt al UPC declara că în ciuda primei amenzi primite de la CJPC, nu s-a constatat un număr mai mare al reclamaţiilor clienţilor. “în momentul de faţă îndeplinim standardele industriei de telecomunicaţii în ceea ce priveşte calitatea serviciilor, dar continuăm să ne concentrăm atenţia pe îmbunătăţirea acesteia”, a declarat, la vremea respectivă, Adina Deaconu, purtătorul de cuvânt al UPC.

“Mi-au umflat factura cu 800 de lei”

A.H. este unul dintre clienţii nemulţumiţi ai UPC România. “Am făcut reclamaţie la ei pentru că atunci când am încheiat contractul pentru furnizarea serviciilor, nu am primit contract. Trebuia să primim o imprimantă pentru că aveau o promoţie, nici acum, la 1 an după, nu am văzut-o. Am avut facturi umflate atunci când nu îmi mergeau internetul şi telefonul”, a declarat A.H.


Clientul a mai adăugat că reprezentanţii UPC i-au schimbat numărul de telefon şi seria de la modemul de internet fără a-i cere acordul. “Am făcut reclamaţie şi la Bucureşti. Am plătit 800 de lei în plus faţă de abonament, fără să ne justifice sumele de plată. Când am depus reclamaţie la sediul din Mărăşti, mi-au spus că am fost a 654-a persoană care a făcut reclamaţie în ultimele două luni”, a mai precizat A.H.

SA NU UITAM CA Operatorul de televiziune prin cablu şi-a anunţat abonaţii, cu litere mici, că măreşte tarifele din 1 iulie. Motivul invocat: “factori externi”.
UPC este primul operator care a motivat creşterea tarifelor prin Decizia nr. 44/2009. la fel si click-net care precizeaza:“Analizăm rezultatele corespunzătoare primelor şase luni. Vom vedea clar impactul creşterii taxei asupra bazei de costuri şi vom putea lua o decizie în consecinţă (privind majorarea tarifelor – n. red.)”, a explicat Cristina Popescu, manager PR al Romtelecom, care furnizează serviciul TV cablu Dolce.
CONCLUZIA: DACA NU MANCAM ACUM TOT CE MAI ESTE DE MANCAT,NE VA PRINDE DEZASTRUL CU STOMACUL GOL.....!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu