miercuri, 9 septembrie 2009

Noile aventuri in lumea rds,creat sa te jupoaie de nervi


Iata ca unii clienti rds&rcs au ajuns la capatul puteriilor,nici nu ne-am terminat bine vacanta ca in prag de toamna dam deja cu biciu in cei mai "corecti" furnizori de tv si internet sa nu uitam si telefonie....
Deci revenim la ale noastre....iata Domnul Miciu Paul Sorin (client rds) sa adresat cu o reclamatie spre ANPC,ANCOM,iata si continutul:
-am gandit sa cer ajutorul pentru ca singur se pare ca nu ma pot descurca.

Problema mea are legatura cu Compania RCS&RDS, in special cu telefonia mobila de la acestia.

Sunt din bucuresti, beneficiez [sau beneficiam mai bine zis] de serviciile compelte ale companiei - cablu tv, internet, telefon fix si mobil, in doua locatii, In urma cu patru luni de zile, am folosit telefonul mobil pentru a vorbi in Spania, cu o persoana plecata acolo la un rezidentiat. Am fost incantat de oferta celor de la RDS mai ales pentru faptul ca au deschis si acolo o retea de telefonie mobila, astfel incat convorbirile RDS.RO-RDS.SP erau de 5 eurocenti pe minut.

Fiind primele zile de dupa plecarea acelei persoane, am vorbit mult la telefon, considerand ca n-ar fi o problema financiara mare.
Insa, dupa circa o saptamana, am fost sunat de cei de la RCSRDS, fiind anuntat ca am vorbit foarte mult si ca mi s-a emis o factura intermediara pe care va fi trebuit sa o platesc in trei zile, altminteri urmam sa fiu restrictionat de la acel serviciu. Mi s-a zis ca am de platit 714RON. Mi s-a parut mult, dupa un calcul rapid estimativ.. asa ca am cerut o factura detaliata. Mi s-a trimis pe mail .. un tabel in excel.. fiind indrumat de domnisoara de la telefon sa-mi calculez singur costul convorbirilor. Personal ma asteptam sa imi trimita un tabel in excel mai elaborat decat ce-am primit [o lista cu data si ora convorbirii apoi durata si numarul apelat] .. dar a fost sufiecient.

Dupa calcul am obtinut suma de 170RON pentru tot traficul de voce facut. Am sunat din nou la ei.. dupa ce-am intors pe toate partile acea lista.

Am confruntat sumele pretinse de ambele parti. Persoana de la telefon mi-a zis ca nu stie ce se intampla, ca nu am ce sa fac pentru ca apar in sistem cu 714 ron.
I-am cerut sa-mi zica care e tariful unei convorbiri. Am primit raspuns ca 12 euro centi. I-am povestit cum de fapt orcune, pe pliante , pe situri, scrie de 5 centi. Moment in care, persoana respectiva a reformulat suma zicand ca da, e vorba de 5 centi. Dupa mai multe insistente, am aflat ca mai exista un cost de 5 centi realizat la inceputul convorbirii pentru cuplarea convorbirii. am recalculat.. nu era o diferenta prea mare. Dupa care l-am rugat sa-mi comunica cel mai scump tarif de telefonie al comapniei. Calculand cu acel tarif, n-am obtinut inca suma pe care o pretindeau ei.

Am fost indrumat catre casierie RDS, ca sa platesc suma. Am zis ca refuz sa o platesc, mi s-a zis ca nu exista solutie, am cerut sa vorbesc cu seful departamentului, am fost refuzat spunandu-mi-se ca nu exista. Am insistat in mai multe randuri pana cand mi s-a zis ca pot sa merg in audienta. Mi s-au dat trei adrese, spunandu-mi-se ca pot merge acolo luni, marti, joi [cate o zi per adresa] intre orele 15:00-16:00.

Am suant de mai multe ori la ei, am incercat sa prind telefonic o persoana care sa ma poata auta cu problema pe care o am, fara succes insa. Mi-e destul de greu sa alerg in tot bucurestiul ca sa ajung la ora 3 intr-o audienta in care ma gandesc deocamdata ca-mi va fi greu sa intru cac sunt trei ore pentru tot orasul si din cate am tot citit pe internet sunt o gramada da plangeri la adresa RDS pe aceeasi tema.

In prezent am serviciile sistate de aproximativ 2 luni. Facturile pentru celelalte servicii RDS vin in continuare. Incercand sa platesc restul serviciilor am fost refuzat spunandu-mi-se ca trebuie sa platesc mai intai acea factura.


As dori un sfat sau sa fiu pus in tema cum pot face sa-mi solutionez in favoarea mea divergentele cu RDS. Sa-mi spuneti unde pot depune o plangere, sau unde pot ajunge astfel incat problema sa fie solutionata.
Desi sunt intr-o perioada de dificultati financiare [domeniul de activitate fiind in Cercetare] si mi-e destuld e greu sa renunt ~600RON de geaba, suma npoate nu este prea mare. Dar faptul ca apare discrepanta atat de mare si la mine si la cativa alti cunoscuti si faptul ca atunci cand incerc prin telefon sa rezolv problema, ma izbesc parca de un grup de oameni angajati cu totii in prima zi de lucru acolo, care ba stiu, ba nu stiu, apoi faptul ca nu-mi pot plati celelalte servicii si ca de nenumarate ori sunt tratat cu indiferenta de niste oameni care nu stiu sa se poarte cu clientii companiei, ma intoarce parca mai mult impotriva ideii de-a lasa de la mine.

Apelez la acest site.. dupa ce-am vazut sondand paginile de internet insuccesul majoritatii clientilor RDS care au probleme de natura asemanatoare.

Va multumesc

REVINE PARTEA A 2 A ;)

Un comentariu:

  1. sa nu-l plangi pe Ceausescu ? La el cel putin era un secretar de partid care chiar daca nu-ti rezolva problema cel putin te asculta , iar la plecare dadea mana cu tine.....Si Romtelecomul e la fel si Cosmote si si..... Toti sunt flamanzi si vor, vor, vor nu bani ci LEI ! Asa ca nu mai folositi serviciile lor chiar daca va trebui sa mergeti pe jos sa stati de vorba cu persoana de care aveti nevoie . Daca nu platiti nene ca aveti de unde , intr-o tara in care ..... i-auzi nenicule asta care lucra in cercetare are bani sa vorbeasca in SPANIOLIA.... cu o persoana de care abia s-a despartit.... Ca grecii cand ies dupa 25 de ani de la puscarie unde au stat in aceiasi camera ..... tot mai au sa-si spuna ceva la poarta inchisorii ! Pai stiam ca cercetatorii sunt prost platiti sau n-am inteles eu bine ? Pai atunci cuvantul platiti de la sfarsitul frazei se poate transforma in i si totul de dezleaga...Ramane propozitia : Cercetatorii sunt prosti ! si gata !

    RăspundețiȘtergere