miercuri, 9 septembrie 2009

Noile aventuri in lumea rds,creat sa te jupoaie de nervi part a 2 a


Stiti vorba aia:"Dupa ce ca esti Prost mai esti si Fudul". Se potriveste clar companiei erdies si ercies(rds&rcs),care intra in luna septembrie deja cu noi aventuri in tara "jepcarilor" de servicii de comunicatii...
Oare am fost sau suntem prosti?Ar trebui sa ne trezim sa realizam ca aceste dovezi ne arata ca asemenea companie isi bate pe rand de unii dintre dvs joc PE FATA,si daca nu luam atitudine cine ar putea so faca?Statul?Oare?Primaria?da? Stiti ca Primaria primeste spaga din partea firmei rds&rcs pentru a trage fibra optica fara acte legale si nu numai,oferind si serviciile gratuite institutiilor statului pentru a-si face de cap.
Stiati sau nu probabil ca rds&rcs nu detine autorizatii de consumu a peste 25% din curentul asociiatilor de bloc pentru echipamentele lor.Practic curentul pentru ei este moca,dar noi trebuie sa le platim impreuna curentul si serviciile.Oare suntem prostii rds&rcs? Pana cand ? Iata o alta reclamatie a unei doamne deranjata de aceasta "minunata" comapnie:
Doamna Georgeta sa adresat cu o plangere ANPC,ANCOM cu urmatoarele:

In att. Departamentului de Relatii cu clientii:

Referitor la sesizarea cu nr. 960285839:


Deoarece RDS&RCS refuza sa remedieze o defectiune la echipamentul telefonic desi defectiunea a fost reclamata in urma cu mai bine de o saptamana ma vad nevoita sa apeleze la alte metode rezolvare a acestei situatii.



V-am contactat zilnic dar nu am obtinut nici un fel de raspuns in afara aceluia ca ati "urgentat" cererea de reparare a echipamentului (incep sa am senzatia ca urgentat inseamna intr-un cod propriu RDS, rezolvare/remedierea situatiei intr-un interval de 2 ani in loc de 6...)



Am fost totodata informata (de catre cativa angajati indolenti, exemplu: un anume Tudorache Florin) ca pe ei nu ii intereseaza cand am depus reclamatia si nici care e problema mea legata de serviciile oferite de RDS. Mi se pare o atitudine tembela, dar nu e, din pacate, nici prima data, nici ultima - foarte probabil - cand un consumator si platitor de servicii este tratat cu nesimitire, iar RDS nu e de fapt o exceptie in peisajul companiilor (sub orice critica) ce ofera servicii de telefonie (fixa sau mobile) de la noi


Va solicit:

- Urgentarea actiunilor de remediere a defectiunii (mi s-a promis acum o saptamana ca aceasta situatie se va rezolva in 2 zile!)

- Un raspuns in scris asupra motivelor intarzierii in a remedia defectul aparut la echipamentul RDS

- Rambursarea banilor platiti deja ca taxa de abonament (in avans) pentru luna in curs (lipsa posibilitatii utilizarii serviciilor dvs., ca si nesimtirea de care ati dat dovada, mi se par motive suficiente pentru a justifica o “rambursare”)

Va aduc totodata la cunostinta ca voi inainta sesizari impotriva abuzurilor RDS&RCS, pentru a corecta situatia creata si a preveni aparatia unor abuzuri similare in viitor.

SI aventuriile in lumea minunata a rds va continua....

3 comentarii:

  1. Stimate domn,

    citind din întâmplare articolul dvs., nu am ştiut de ce să fiu mai întâi indignată: de mizeriile celor de la RDS sau de proasta dvs comunicare? Cunosc treburile RDS, cunosc bătăile lor de joc... etc... Dar cum, dvs., autor şi deţinător al unui blog unde vă postaţi nemulţumirile, să scrieţi atât de prost, să vă bateţi joc de limba română şi de ceea ce înseamnă gramatică...!? Cum să vă exprimaţi atât de incorect, atât de aiurea!? Ca să vedeţi că am dreptate v-am corectat ultimul post, aruncaţi un ochi, citiţi-l în paralel cu originalul şi vedeţi ce dvs vă lipseşte... şi cam ce ar trebui să revizuiţi din cartea de gramatică de clasa a V-a...

    PS: în limba română, să ştiţi, se utilizează diacritice... şi orice român care doreşte să-şi exprime ideile în scris transmiţându-le altora mesaje având astfel pretenţia ca acestea să fie citite, ar trebui să ştie să le folosească... măcar de bun simţ... Şi la acest capitol trebuie să mai lucraţi...

    "Ştiţi vorba aia:"După ce că eşti Prost mai eşti şi Fudul" (corectez: nu aşa este proverbul... informaţi-vă corect). Se potriveşte clar companiei erdies şi ercies(rds),care intră în luna septembrie deja cu noi aventuri în ţara "jepcarilor" de servicii de comunicaţii...
    Oare am fost sau suntem proşti, ar trebui să ne trezim (şi) să realizăm că aceste dovezi ne arată că asemenea companie îşi bate (joc) pe rând de unii dintre dvs, şi dacă nu luam atitudine cine ar poutea (putea) so (s-o) facă? Statul? Oare? Primaria? da? Ştiţi că Primăria primeşte şpagă din partea firmei rds&rcs pentru a trage fibră optică fără acte şi nu numai, oferind şi (oferindu-şi) serviciile gratuite instituţiilor statului pentru a-şi face de cap.
    Ştiaţi sau nu probabil, că rds&rcs nu deţine autorizaţii de consumu (fără u) a peste 25% din curentul asociiatilor (asociaţiilor)de bloc pentru echipamentele lor. Practic curentul pentru ei este moca, dar noi trebuie să le plătim împreună curentul si serviciile. Oare suntem proştii rds&rcs? Până când ? Iată o altă reclamaţie a unei doamne deranjată de această "minunată" comapnie (companie):
    Doamna Georgeta sa (s-a) adresat cu o plângere ANPC, ANCOM cu următoarele:"

    PS: baftă în continuare cu scrisul...

    RăspundețiȘtergere
  2. ADMIR CU RESPECT CORECTURIILE DVS. DAR TIN SA VA INFORMEZ CA ESTE UN BLOG DE INCEPUT,SI FAPTUL CA OBISNUINTA CA PROST OBICEI DE ALTFEL,FACE CA UNELE PROPOZITII ,CUVINTE SA FIE PROST ASEZATE DIN PUNCT DE VEDERE GRAMATICAL!!
    TOTUSI INCERCATI SA FITI DIRECT LA SUBIECT,AICI NU FACEM CORECTII SI DISCUTII DESPRE SCRIEREA LIMBII ROMANE S.A.M.D
    IN VIITOR CU PERSEVERENTA SI MAI MULTE ARTICOLE PROSTUL OBICEI SI LIPSA DE ATENTIE SA FIE CEVA DATE UITARII,PENTRU A SADISFACE GUSTURIILE UNOR OAMENI CA DVS,SI A NUMAI "RENEGA" LIMBA ROMANA.
    DECI FITI DOAR LA SUBIECT!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ha ha... am lucrat ca redactor la ziar, si am corectat de mi-au sarit ochii din cap, dar tot nu mi-a trecut prin cap vreodata sa ma pun sa corectez blogul cuiva... fiecare scrie ce vrea, sub ce forma doreste, si cine vrea citeste.

    Foarte distractive ambele comments.

    RăspundețiȘtergere